Loading...

You have no items in your shopping cart.

SHIPPING AND DELIVERY / VERZENDINGS EN LEVERINGS TERMIJNEN
Last updated: 16/09/2017 at 17:55.

 

Orders are processed daily in our store and our staff does their very best to have the goods shipped on a daily basis to have the goods delivered as fast as possible.
Shipping times may vary during hollidays, special events, and sales periods.

 

Orders worden dagelijks verwerkt in onze winkels en wij doen onze uiterste best om alle goederen op een dagelijkse basis te verzenden om deze zo snel mogelijk tot aan jouw voordeur te krijgen.

Leveringstermijnen kunnen variëren gedurende vakantiedagen, events en tijdens solden.

 

STANDARD DELIVERY

Belgium: We ship our goods using Bpost, for you as customer we have a free delivery for orders Eur 100 and above. 
Netherlands: PostNL will pick up your package and send them to your doorstep.


Free worldwide shipping for all orders of Eur 100 and above.

*Delivery times are based upon orders being received before 3PM.  

 

STANDAARD LEVERING

België: Wij verzenden onze goederen standaard met Bpost, indien u een order plaatst vanaf Eur 100 en meer worden er geen leveringskosten aangerekend.

Nederland: PostNL zorgt ervoor dat jouw pakket wordt opgehaald in onze winkels en brengt het pakket tot aan jouw voordeur.

 

Wereldwijd gratis levering bij orders vanaf Eur 100 en meer.

*Leveringstermijnen zijn gebaseerd op orders die geplaatst worden voor 3uur in de namiddag.

 

Belgium / België

 

Bpost

Pickup in store / Afhaling in winkel

Orders below Eur 100 

Orders beneden Eur 100

Eur 6,5 (3-4 working days / 3-4 werkdagen)

Free 1-5 working days / Gratis 1-5 werkdagen

Orders of Eur 100+ 

Orders vanaf Eur 100+

Free 3-5 working days /  Gratis 3-5 werkdagen

Free 1-5 working days / Gratis 1-5 werkdagen

More then one item ordered

Meer dan 1 item besteld

varies between 4-5 working days* / variërend tussen 4-5 werkdagen*

Gratis 1-5 working days / Gratis 1-5 werkdagen

 

* If you buy more then one piece. Chances are likely items can be located on different physical locations. In this case we gather all the goods
on one physical location and send them out to you. If they are located in the same store they can usually be sent out faster. Keep in mind that shipping duration may vary based
on transport between our shops. 

* Indien u meer dan 1 item heeft besteld, is er een mogelijkheid dat de items zich op meerdere locaties bevinden. In deze situatie zorgen wij ervoor dat alle items worden verzameld uit de betreffende winkels, verzonden worden naar ons hoofdkantoor en rechtstreeks vanaf het hoofdkantoor naar u verzonden worden. Gelieve er rekening mee te houden dat dit te leveringstermijn kan beïnvloeden. Indien de items zich in 1 winkel bevinden worden de goederen sneller verzonden.

 

European Union

 

Normal Shipping / Standaard Levering

Express Shipping / Express Levering

Orders below Eur 100

Orders beneden Eur 100

Eur 10 (4-7 working days / 4-7 werkdagen)

Eur 15 (2-3 working days / 2-3 werkdagen)

Orders Eur 100+

Orders boven Eur 100+

Free / Gratis (4-7 working days / 4-7 werkdagen )

Eur 15 (2-3 working days / 2-3 werkdagen)

 

Rest of World / Overige landen

 

Postal Service

 

Orders below Eur 100

Orders beneden Eur 100

 5-14 working days / 5-14 werkdagen

 

Orders of Eur 100+

Orders boven Eur 100+

Free / Gratis (5-14 working days / 5-14 werkdagen)

 

 

PICKUP IN STORE


We will offer the posibility to pickup your order in our shops. In this case we will inform you as soon as all goods are available for pickup. 
Based on the location of the goods shipping time can vary between a couple hours (if the product is available in the shop you ordered it) and 5 working days (multiple items located on different physical locations need to be collected and shipped to one location).

 

OPHALING IN WINKEL

Wij bieden de mogelijkheid om uw order op te halen in onze winkels. Wij informeren u zo snel mogelijk wanneer de items beschikbaar zijn voor afhaling. Gelieve er rekening mee te houden dat het klaarmaken van uw pakket enkele uurtjes in beslag kan nemen ( indien de items zich in de geselecteerde winkel bevinden ) en tot 5 dagen in beslag kunnen nemen (indien de items moeten verzonden worden uit onze andere winkels naar de geselecteerde winkel in kwestie).

 

I'M NOT HOME DURING DELIVERY

The shipping courier will leave a small note explaining where to pickup your order or how to schedule a second presentation.

Notes:

  1. A 'working day' includes Monday to Friday, and does not include Saturday, Sunday or Bank Holidays. Orders placed on a weekend or bank holiday day will be collected by our shipping agents on the next working day; the delivery times shown in the table above will then commence from the day of our shipping agents' collection.
  2. The exact delivery times for destinations outside Belgium are intended as a prudent guide, but are not guaranteed.
  3. We are a physical store with an online shop and are very proud to be able to ship our awesome clothing.
  4. We work hard every day to decrease the time to deliver the goods and improve our service. Have any feedback make sure to reach out to us. We're only humans after all ;)!

 

NIET AANWEZIG BIJ AANBIEDING PAKKET

De koerier zal een briefje achterlaten in uw brievenbus met de gegevens van het postpunt waar u het betreffende pakket kan ophalen of hoe u een tweede aanbieding kan inplannen.

Notities:

  1. Een ‘weekdag’ omvat Maandag t.e.m Vrijdag. Zaterdag, Zondag en feestdagen niet inclusief. Orders die geplaatst worden tijdens het weekend of feestdagen zullen pas verwerkt worden door onze shipping verantwoordelijke op de eerstvolgende werkdag. De leveringstermijn (zoals hierboven vermeld) zal pas van start gaan op de dag wanneer onze shipping verantwoordelijke het pakket verwerkt.
  2. De exacte leveringstermijn voor bestemmingen buiten België dienen slechts als een indicatie, deze kunnen niet gegarandeerd worden.
  3. Wij zijn een fysieke shop met een online webshop en zijn zeer fier dat we ons merkenaanbod nu ook online kunnen aanbieden. Hou er rekening mee dat bepaalde artikelen soms niet terug kunnen gevonden worden in onze voorraad. Dit kan ten gevolge zijn van diefstal, schade, stockfouten, dubbele verkopen. Wij kunnen in deze situaties het item dan niet verzenden, en zorgen ervoor dat jouw order zo spoedig mogelijk wordt terug betaald op jouw rekening.
  4. Wij werken er dagelijks aan om onze leveringstermijnen en onze customer care te verbeteren. Indien u enige feedback heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren
ESI processing not enabled ESI processing not enabled